Inilah kesah aku...

Wednesday, September 29, 2010

Saya mahu terbang macam burung

adei....bosannya arini...skrg aku dah ada kat KLIA...lepak2 mkn kt McD sementara tunggu flight petang nanti..arini aku nak pegi Kelantan..ada seminar untuk Malaysian Ocology Society..incik husben dah selamat kat dalam perut aeroplane....ni la padahnya kalau xbeli tiket awal2...plan asalnya flight aku jam 10.20 kt KLIA...incik husben lak kol 11pg kt LCCT...disebabkan lambat bagi borang kat opis, flight yg aku nak naik tu dah full house...next flight jam 3.30 ptg nanti....so terpaksala tunggu sensorang....nasib baikla ada cik lappy ni..dapat juga ilangkan kebosanan...sorang lagi collegue aku ikut tp dia baru jer bertolak dari umah...so tunggu la sorang2 dlu sementara dia sampai....bila dah dok sorang2 ni, snap je gambo wat ilang bosan...hihihi



No comments:

Post a Comment